It's a beautiful day. I feel good, I feel right. And no-one, no-one's gonna stop me now.

 
Love life when klasskompisarna sätter på "två steg från paradise" i grupprummet. Vi är redan klara med affischen om det biologiska åldrandet som vi skulle göra, så vi hade mycket tid över för skratt och musik.
Hälsosamtalet gick perfekt. Och jag klarade konstigt nog förra veckans matteprov.... Wow. Mycket överreskar mig idag.
Svensklektionerna är precis som alla andra lektioner, riktigt bra. Vi höll tal och jag typ skakade sönder och samman. Men precis som det mesta, så gick det också bra.
Brabrabra, är det bara bra jag har att säga? Att ha ont kan väl inte vara bra? I så fall har jag det en gnutta dåligt här. Fast eftersom det onda tyder på träningsvärk så kan det ändå ses som bra (då vet man att man tränat hårt dagen innan)...
Ska inte hitta fel. Bara bygga på med ännu fler fördelar. Trevlig helg ★☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0