Calling all the stars to fall. And catch the silver sunlight in your hands. Come for me and set me free. Lift me up and take me where I stand.

Förkyld, fan! Perfekt tajmat o allt! Min nacke/axel gör nästan lika ont som min hals. Jag hoppas att det går över innan tisdag, men det ska jag inte lägga för mycket hopp om. Vad har hänt? Jag har umgåtts i förkylda folkmassor, stoppat fingrarna i munnen och somnat med axeln i kläm. Mornarna är ganska irriterande på grund av att jag inte kan somna om när det har ljusnat.
Det finns lyckligtvis bra saker att berätta om. Till exempel att jag ska möta upp en viss Felicia imorgon för att köpa hennes klänning. Och att Linnéa och jag har fått en bekräftelse som för oss närmare vårat slutliga mål. Chansen är stor att vi kommer hamna i samma klass på gymnasiet. Det är stort och jävligt viktigt för oss två att fullfölja samma mönster. Jippi, fina framtidsförhoppningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0