That's when we uncover

Jag har börjat läsa mycket böcker igen. Är inne på den femte boken för den här veckan.Sitter också och ler Ailus leende i backspegeln och tänker att det är tur att man lever.Solen strävar efter att smälta ner gräsplättarnas snövita fläckar. Solen gör ett bra jobb!Det känns mer än bra att vi inte behöver gå till skolan på måndag.Det känns inte alls att vi ska ha nationellt prov i biologi om tre dagar.Min blogglust har inte hört av sig förrän nyligen.Hej du.Vad ska ni, vi, jag och alla andra göra då?Antar att vi går skilda vägar, för mina dagliga rutiner fortsätter.Vill tycka på tillbakaknappen för att ha kul på självförsvarskursen, igen. Vill uppleva förra lördagens händelser på nya nivåer (så länge vi inte bryter nacken av varandra). Mitt "islagna" ringfinger är det enda som plågar mig just nu, och det gör inte jätteont.16 mars lär bli en varm men bra dag.Jag är trött.Behöver äta mer choklad för att inte tappa lusten att leva.Det fixar vi!Tack och hej för mej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0