dör glädjedöden ...



Jag lyssnar på den bästa musik jag kan hitta, för att jag vill hålla kvar stämningen.

Den som fyller år på den här soliga dagen har tur.
Och även dom som grattar personer med födelsedag idag, får tydligen en jäkla massa tur dom också!

Jag vet inte hur jag ska säga, eller vad jag kan berätta om det hela.
Det jag vet är att jag fick ett kortfattat svar från min idol på ett facebookmeddelande.
Ett meddelande med 46 ord kan göra så mycket för en liten människa på planeten jorden, till exempel jag.

Är det såhär det känns att dö?
Känner man fortfarande hjärtat slå?

Jag svettas, fan. Eller inte fan egentligen. Men jofan vad varm man blir!

Han skrev ett meddelande till förresten!
Det stod "kram" och ett heligt utropstecken efter världens bästa kram jag någonsin fått.

Det jag försöker säga är att jag precis har haft en mini-konversation med Johan Palm.

Bättre sent än aldrig!

Jag beter mig väldigt barnsligt just nu,
men ibland är man så lycklig att man inte bryr sig.
Det är rätt skönt att vara liten och lycklig.

Grattis igen på tjugoettårsdagen, Johan Palm.
Du gjorde min dag!





Skål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0