Que no pare la fiesta. Don't stop the party.

Skolbalen var awsome! De hade rullar ut en röd matta och satt upp ballonger, vilket ökade jublet inombords. Sånt här borde man ha oftare!
Leva i lyx kanske inte är min framtidsdröm, men att få äta vegetarisk finmiddag och dansa loss i discoljuset med klackskor som klämmer kan man knappast tacka nej till. Trots att jag hade ont i halsen kunde jag inte undgå att sjunga högt.
En liten smågullig grej från gårdagskvällen var när jag dansade en oseriös tryckare med min gamla killkompis Gålbom. Jag lyfte upp han från marken. Kände mig biffigt stark efter det. Ägd killar! But I love you too.
Min outfit var jag ganska nöjd med.
                   
 
Att åka bil utan tak in till självaste skolgården har nog länge varit en undangömd dröm som blev uppfylld. Även riktigt bra dagar har sin avrundning. Trots att hårnålarna måste plockas ur var jag väldigt nöjd.  
 
 In i duschen! 
 
Mycket mer bilder kommer inom kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0