Fortsätt på nu. Aldrig stanna! Våga känna hjärtat banka. Släppt allting. Det ordnar sig. Gå din egen väg.

Grundskolan AVKLARAD med bra slutbetyg och mycket, mycket bra vänner! Tack alla som hjälpt mig ända hit. Jag står på toppen och tittar upp, så långt upp som nästa topp når. Det är inte slut än. Tro på mina ord, för det tar inte slut. Det kan bara bli bättre. Men avslutar dock ett kapitel här med bultande hjärta ... Dagen har mer att bjuda på. Ingen vila här inte!
 
Regn och rosor är en bra kombination. Det bidrar till goda, fräscha dofter. Det passar in i den dystra stämningen. Dystert är vad det hela blev till. Besvikelse. Nej, jag är inte glad. Fast allsången var grym! Och det var första gången någonsin som jag åt upp en hel glassbåt.
Längtar till kvällen. Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0