Thank you for the time!

                                     Detta inlägget innehåller delvis bilder på skolavslutningen och balen, delvis från andra tillfällen som är värda att minnas från Äsperödsskolan. 
Det här är inte menat som ett avsked från mina vänner. Jag tackar er alla för att ni gjort skolan till en trygg och rolig plats att vandra på. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas starkt på att vi fortsätter vår resa, trots att vi skiljs åt till olika skolor. 
Älskade, älskade vänner, jag älskar er mest ♥ Tack! 

Kommentarer
Postat av: lala

pls ta bort bilderna på mig, känns skit när man ser att du lagt upp utan att fråga.

Svar: Ska vara snäll mot dig xd
Amli

2014-01-12 @ 23:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0