Bara dårar rusar in



Tråkigt var ordet.
Jag har inte jättekul just precis såhär dags.
Har bitit av naglarna och lite andra onödiga saker. Vill slå över till MTV, men det vågar jag inte. Klarar inte av att bli nertrampad och sedan tycka synd om mig själv.
Jag är bara allmänt jobbig ikväll. Det är ungefär så jag känner mig.

Det blir inte bättre av att jag börjar tvivla på spanskan. Jag är så orolig för hur det ska gå för mig. Spanskan var mitt bästa ämne. Nu vettefan om jag tänker få tillbaka mitt B igen. Mina kunskaper sviker mig hela tiden. Ni kanske inte märker det, men jag oroar mig och hänger upp mig på småsaker mest hela tiden.

Vill tillbaka till skolan och låta tiden gå. Vill inte stanna kvar hos Charina och glo på mobilbatteriet som snart är slut. Vill inte gå ut till en kall bil för att åka hem, och inte heller gräva ner mig under täcket.

Jag vill ha en helt vanlig skoldag, som den jag var med om tidigare idag. Den var rätt bra, förstår ni.

Det är bara nuet som stör mig.
Jag vill vara med Cece, Nea och Tim. Lala och Ai hade inte varit fel det heller.
Men okej. Jag väntar lite till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0