Just one year of love, Is better that a lifetime alone, One sentimental moment in your arms, Is like a shooting star right through my heart, It's always a rainy day without you, I'm a prisoner of love inside you -I'm falling apart all around you - yeah. And all I can do is surrender.

Hej på er, roligt att ses o.s.v ...                                                                                               
       
Jag har varit borta i några dagar. Och i ärlighetens namn - har det inte varit superduper. Jag har suttit inne vid datorn och hoppats på en internetuppkoppling. Den delen av mitt liv är ett helvete. Hela mitt femtonåriga liv känns inte lyckat på något sätt. När ska jag ta tag i det och leva som jag vill leva? Hur vill jag ens leva? Hur fan då!?
Jodå, visst har jag haft vissa småglada påskstunder här också. Men påsk innebär en ovanligt stor mängd godis. Och jag är så jävla trött och dum på mig själv som äter och äter, biter och pillar, blöder och bryter löften. Man blir inte på bättre humör av att trötsäta eller att trösta sig själv, för den delen.
Jag gillar inte helg. Jag kan tillochmed tillägga att söndagar kan käka upp sin egen spya, bara för att dom förtjänar det mer än någon annan.
Hela helgen kändes som en enda lång söndagspya. Har jag inte insett det förrän alldeles, precis nyligen? Ungefär så ja! Jag behöver ha någon att skriva till. Det är inte så lätt när man är ensammast i hela världen, utan internet och eget privat avstånd.
          
I need you now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0