Ge mig arsenik. För stan är full av tanter och tragik. Pulver hjälpte mig, verkligen. Skriv det här i tidningen, för jag var nere men uppe på fem.

 
När klockan är sex på morgonen är jag klarvaken. Okej, trött är jag alltid. Dock kan man känna sig ovanligt pigg en vacker dag. En vacker dag är det idag. Ska nog försöka sova lite till. Jag vet redan nu att det inte kommer gå så bra att slå igen ögonen och sluta tänka. Istället kommer jag bli flummig någonstans i en annan stad. Kan det vara så att jag vill flumma runt på gatorna arm i arm med två av mina bästa vänner? Ja, så kan det mycket väl vara. Först borde jag se till att Linnéa får i sig cocacola, så att jag inte blir ensam om att flumma. Ingen har sagt något om mycket folk. Jag vet redan att det säkerligen kommer bli trångt, varmt och rätt obehagligt svettigt. Fast när det gäller det andra, det positiva, så är det värt det. Ses vid rockhouse 14:00! Inte långt kvar nu. Krama hårt ändå. Släpp inte taget nu, FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0