Så beter vi oss på pizza hut

Ingen är normal!


Ai läste Y(bögporr), jag och Lala lekte med servetterna och gjorde loppor, hon gjorde röst till sin loppa.
Cece rapar och häller i sig socker.
Lala fiskar upp hennes citronskiva ur vattnet till mig.
Cece luktar på bröd,
jag smakar på latte och citron.
Alla snor mat från varandras tallrikar.
 Lala tog Ais morot och petade på hennes revbensspjäll.
Cece rapar igen. Cece pussar sin y-bok.
Cece tar Ais potatis klyfta och skrattar elakt, hon välte nästan ett glas och sopttade ut mat av olycka när jag sa "nämnäm", 
Ais uttal: börgör king. :D
Cece tog isbitar med fingrarna ur sitt glas, spiller vatten och hällde över sitt vatten till mig, Sen skrattade hon högt över hela resturangen.
Vi pratade om järntorget, och Cece sa att hon ville gå in på en club nån gång, då berättade Lala om wanda, strippklubben på andra långgatan, och Cece sa högt "där vill jag jobba!" Sen tog hon tog min använda servett i håret, vi lekte tummkrig med världens fjantigaste fnitter. Sen pratade Cece med fönstret och snubblade lite i tappan när vi gick.
Det var typ det vi gjorde på pizzahut i 45 min.
 
Och det var nära att Cece blev påkörd av en spårvagn. Phuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0