Höst längtan och kall morgon

Åh, nej jag hinner inte ta hand om två bloggar så jättebra. Om jag fortsätter kommer jag inte att orka ett skit.
Men efter en veckas försening så säger jag hej. Det är en fin dag idag.
Förra lördagen var jag så duktig och glömde såklart att hämta sladden till kameran. Men nu är det här! Precis här bredvid mig. Och det är kameran också. Så nästa inlägg bjuder på massa härliga bilder från hultsfred och rix fm festival.
 
Och nu tycker jag att hösten är välkommen in! Den har redan börjat lite smått. Och jag är självklart glad för det.
September har man bara en gång om året, så jag tänkte ta vara på den.
 
För övrigt så har veckan rullat på precis som den ska. Och imorse när jag vaknade var jag redo att åka till skolan. Men vad var det för dag ...? Jag hittade inget på schemat som verkade passa in på en sån här dag.
Jaaaamen det är ju lördag!
Sen fick jag snabba ryck med att plocka fram kameran och sätta på datorn. Den har stått och blivit för långsam. Långsam låter bättre än seg. Därför säger jag just långsam.
 
Och så har jag fått en väldigt stilig höstdesign av Madde. Nu ska jag minsann inte låta hattfight gå under.
 
Det är höst hörni!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0