You can be the peanut butter to my jelly. You can be the butterflies I feel in my belly.





Hej hej! Jag hade ingen ork att skriva här igår tyvärr, förutom att lägga upp videon på den koreanska drama-serien. Men eftersom jag haft en mycket bra dag tänker jag berätta lite om den. Visst, jag har varit med om blod, svett och tårar idag, fast det kan också vara positivt. Som ni kanske vet gråtar jag alltid till en viss film, nämligen jag saknar dig. Vi ser den på So-lektionerna. Shit,shit,shit vad jag älskar Ailucrash, de är ju de bästa i hela filmen!(och om inte hela världen)?. Mina vänner är bäst. Lala har suttit och målat "jag saknar dig-fjärılar" på mina naglar. Tack Lala, tack Nea. Jag är glad över att våren är här. Jätteglad faktiskt. Och så är det ju en sak till ... Min relationstatus på facebook har ändrats. Jag är i ett förhållande med Tim. Inget mer snack om saken tack. Dom dimmiga dagarna spelas om och om igen, precis lika många gånger som turn the tide. Om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Lawen

Oh? Tog inte fjärilarna som "Jag-saknar-dig- fjärilar" Men ok ^^ Det var roligt, tar med mig mobilen och fotar imon, kan skicka dem senare på skype.

Den där bilden är jättefin. Och t om Ai lyckade va med i den ^^ så det är så det ser ut när allihopa sitter utanför SOn. Gillar ^^

När kommer Ai hem tro? Borde köpa en välkomst Pocky när hon kommer.. Hm. :) Engelska prov snart >_>

2012-03-13 @ 20:53:50
Postat av: Anonym

oh,grattis!:))

ja visst är ailucrash grymma!

kram<3

2012-03-17 @ 17:53:34
URL: http://amaandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0