Jag är jätterolig som gör sånt här.

[BASFAKTA]
Vad heter du? - Amanda
Ålder? - 14
Kön? - Tjej/kvinna
Utbildning? - Går i skolan

[KÄRLEK]
(Ungefär) Hur många älskar du just nu? - 6 st ungefär.
Hur många har du vart kär i? - Rätt så många faktiskt. Har inte räknat.
Kan du vara kär i flera på samma gång? - Japp.
Har du någon gång behövt välja en person för att du gillat två eller fler samtidigt? - Neej, inte direkt..
^Om ja, kände du att du innerst inne hade blivit lyckligare om du kunnat ha båda(alla), samtidigt och det hade funkat? - -.-
Har någon berättat för dig att den var kär i dig utan att du anat det innan? - Ja.

[TOP 3 KÄNDISCRUSHER]
1. Johan Palm
2. Håkan Hellström
3. Ailucrash

[UTSEENDE]
Är bra utseende viktigt? - Ja.
Hur gör man för att se bra ut tycker du? - Le och se folk in i ögonen mycket.
Följer du modet? - Så länge det är snyggt mode.
Sminkar du dig? - Ja.
^Om ja, varför? - För att det är roligt ... ??
Är det okvinnligt att inte raka sig där man helst ska? - Nej.

[FAMILJ]
Är du uppvuxen i en kärnfamilj(mamma, pappa, barn)? - Ja
Är det viktigt att ha två föräldrar? - Njaaea
Är det viktigt att ha både en manlig och en kvinnlig förebild (mamma och pappa)? - Jag har inte mamma som förebild, och lyckas ganska bra här i livet ändå. Så nej svarar jag på frågan.
Om du har en en pappa, har din pappa vart en bra manlig förebild och vad har han gett dig för bild av hur en man är? - Jadå. Han lyssnar på hårdrock på högsta volym när vi är ensamma (som en riktig man?)
Om du har en mamma, har din mamma vart en bra kvinnlig förebild och vad har hon gett dig för bild av hur en kvinna är? - Nej. Nej. Nej.
Hur många syskon har du? - Inga :(
Vad har du för husdjur? - Ett marsvin
Älskar du din familj? - Inte alla.

[FAVORITER]
Djur? - Marsvin
Mat? - Pasta eller fisk.
Plats? - Mjölby.
Dag? - Fredagar ...
Färg? - Turkos
Högtid? - Julafton
Artist/band? - Johan Palm, Håkan och Ailucrash.
TV-program? - 16 and pregnant / teen mom.


Stjärntecken? Skytten.
3 Rädslor? Spindlar, att tappa hoppet och att bli dumpad.
3 saker du älskar? Människor, musik och att skriva.
Lärt dig ett nytt språk? Spanska. Och jobbar på min usla engelska.
Bästa vän? Linnéa och alla andra!
Din första dejt? Min pojkvän.
Hur lång är du? Rättare sagt, hur kort är du? Jag är 158 cm kort :D
Vad saknar du just nu? Fint väder och gamla tider.
Vad lyssnar du på just nu? Min mage
Vad lägger du först märke till med en ny person? Hur den ser ut...
Skostorlek? 37
Ögonfärg? Vet inte, typ blågröna.
Hårfärg? Mitt naturliga är mellanblont, men just nu har jag rätt mörkt hår.
Favoritfärg på kläder? Svart.
Busringt? Ja, hetalinjen.
Favoritfilm? Jag saknar dig
Din relation med dina föräldrar? Lite udda
Tatueringar/piercingar du har? Inga just nu, men det kommer nog ska ni se!
Tatueringar/piercingar du vill ha? Navelpiercing och en tatuering i svanskotan där det ska stå Johan Palm.
Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? Ja, varje dag.
Har du någonsin kysst personen du senast smsade med? Ja
När höll du senaste handen med någon? Vet inte.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Ingen aning alls.
Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
Om du var full, vem skulle ta hand om dig? ingen.
Bor du med dina föräldrar? Ja, tyvärr.
Längtar du till något? JAAA!
Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja.
Har du varit underviktig? Ja..
När kramade du någon senast? Igår
Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Jag skulle väntat på att dom kyssts färdigt.
Finns det någon du litar på men inte borde? Ja.
Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Johan Palm. <3
Vad tänker du på mest? Allt.
Din konstigaste talang? Jag kan böja bak min tumme nästan hur långt som helst.. Fast det är nog ingen talang förresten.
Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Båda.
Vilken var din senaste lögn? Jag ringer dig sen..
Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Spelar ingen roll.
Tror du på lycka? Ja
Hur är vädret just nu? Dimmigt.
Vilken var den senaste boken du läste? Syskonkärlek.
Gillar du lukten av bensin? Ja, i små mängder.
Har du några smeknamn? Ja.
Spenderar du pengar eller sparar du dom? Det beror på. Först är jag snål, sen slösar jag och sen blir jaf tvungen att spara.
Kan du röra din näsa med tungan? Nej, jag har för mycket uppnäsa
Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja, väggarna.
Vad gjorde du igår vid midnatt? Antingen sov jag eller smsade
Vad tr
or du satans efternamn är? I gatan
Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Komigen Lena
Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara sig själv
Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Nåt fint.
Har du varit olyckligt kär? Ja
Ditt favorit ord? Vale
Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? http://hattfight.blogg.se !!!!
Har du haft sex? Nej
Har du köpt kondomer? Nope
Fått IG i ett ämne/kurs? Tror det.
Kysst en kille? Ja.
Kysst en tjej? Det beror på vad för slags kyss man menar. Jag har pussat tjejer.
Kysst någon i regnet? Nej
Rökt?, druckit? Aldrig.
Är du vegetarian? Nej
Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? ajemen
Fått ditt hjärta krossat? Kanske, kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0