all the time in the world

dsc00417_wonder (MMS)

En heldag i Gbg lyckas aldrig bli fel. Resan hit gick fort. Men gosch vad det blåste ute! Jag köpte för all del upp en del av pengarna jag hade med mig - i skillnad från förra gången. Det här var absolut första gången för mig som jag köpte nåt på second hand. Känns faktiskt riktigt bra eftersom jag helst vill ha nya kläder direkt från fabriken, men klänningen jag hittade fick mig att bli intresserad direkt. Sen köpte jag en hatt och en bikiniöverdel på Lindex och jordgubbar som tyvärr redan är uppätna. Käkade tonfisksallad på ett mysigt café. Blir icke förvånad om jag har träningsvärk imorgon .... Peace ;-)


Kommentarer
Postat av: i.

åh, göteborg. <3<3

2012-04-02 @ 19:43:06
URL: http://differents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0