Sedan, genast sedan när sagan tagit slut så lovar vi att sova så sött. Efter dagen är man ganska trött.

Hejsan!
Jag ska nu informera er om vart vi ligger i utvecklingen:
Imorgon är det fredag, till att börja med. Det tyckte ni om, va? Det är bra att börja tänka på framtiden i första hand .Det som redan är gjort är bara historia. Men det har vi också nytta av. Så jag delar med mig av gårdagens och dagens historia - som för er blir nyheter. Aj, aj. Är jag så kass på att hålla mig vid liv här? Fler inlägg har få möjligheter till produktion. Men upplägget skall bli bättre. Efter detta inlägg satsar jag på att skriva om framtida händelser, förhoppningar och regnbågar, i aprilhimlen.
Åtta månader kan gå innan man bestämmer sig för att möta personen som man lärt känna på Internet. Som tur var bodde vi i samma stad och kunde träffas på en fullständig normal -ta-bussen-ner-till-stan-träff. Jag träffade Hossam igår och pratade kanske lite för mycket. Men det kändes bra, anyway.
Idag har jag svettats igenom idrotten, samt spinningen som för första gången någonsin var boring.Tackar så mycket för att Victoria var med. Utan henne hade jag varit en annan, helt enkelt.                                      
      Söta är vi så det räcker långt och länge.
 
Sist men inte minst ... Samtiden...
Just i denna stunden är jag äntligen stilla, nyduschad och har musik som strömmar in i öronen. Mitt huvud gör ont för sista gången idag. Sedan kommer John Blund och ställer allt tillrätta. Glöm inte drömmarna! (Av den snälla sorten;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0