I was not too sure I'd stay. No, no, no, no. I was not convinced you'd stay. No, no, no, no. I would rather be with someone new...

Dagarna som gått har varit förhoppningar och regnbågar, bland gårdakvarnar och skit.

På livskunskapen pratade vi om självförtroende och självkänsla. Jag ska vara glad som har hyffsat bra självkänsla/förtroende. Det finns för få optimister i Sverige idag. Är det något bra? Det är nog så. Hihi. För mycket positivt är bra, men inte alltid. Ibland är det något otroligt störande att jag inte kan bli arg och sätta gränser.
Imorgon är det fredag. Men David får nog vänta i ytterlugare några dagar innan vi kan träffas. För i helgen är det dags för att bege sig till Dalsland och tycka synd om mig själv. Om jag inte är hemma innan säsong 3 av Awkward börjar på söndagskvällen, så är det okej att dö.

Förövrigt är State of drama underbara ..
"But I live by the dream, to find the reason, to tell her."




<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0