Jag hatar att vara förälskad, i nånting som älskar att skada min hälsa. Du är där när jag faller ner, du är där när jag ramlar, du är där när jag ställer mig upp, du är där när jag tappar allt, men inte där för att hjälpa mig. Nej, du är där för att skada mig.





After eight i munnen och Johan Palm i Hänt extra är nostalgiskt. Känner mig liten o oskyldig igen. Är en liten flicka som både ler och gråter över sin första kärlek. Tröstäter choklad, ska också tilläggas.

Gymmade med Albana tills tröttheten tog mig.

Det var igår det...

Dagens matteprov sög minst lika mycket som det förra gjorde. Jag vill inte tappa betyg nu... nejnej. Därför proppade jag väskan halvfull med läxor som jag ska göra under höstlovat. Ja, nu är det lov :)

Träffade både David och Victoria under lunchen. Det var dagens höjdpunkt.
Men att komma igång med skrivandet på novellen som jag gjorde på svensklektionen, var också ett tillfälle att tycka om.

Nästa torsdag tror jag att jag ska klippa håret, gå på disco och sova hos Nina. Ser fram emot det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0