I've paid my dues, time after time. I've done my sentence, but committed no crime. And bad mistakes, I've made a few. I've had my share of sand kicked in my face, but I've come through.



De senaste dygnen har gått fint o fort.
Fyra inställda gymnasielektioner på fyra dagar är rekord ur min synvinkel.

Spelade kort med Frida H och Rebecca under lunchen idag. Lärde mig i alla fall lite nytt. Kul var det också, såklart.

Träffade Cece både idag och igår. Bara brabrabra.

Ska lägga ner min tid på studierna resten av veckan.

Ska till bort till helgen, så passa på att avboka allting som ni hade planerat att göra med mig.
Nästa gång kanske ;)

Stora kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0