Happy place!

 
Är det så här skönt det är att leva utan padres? I alla fall utan madre. Enligt mig känns det underbart × underbart × fantastiskt, bäst + skönt = jagvetintevadjagskatamigtill-ärsålycklig.
Livet är fanemej lätt och sjukt mycket värt att leva nu när jag får sova, vakna, passa tider och knalla iväg till skolan på egen hand! En hel lägenhet för mig själv! Åh, herregud. Nu förstår jag varför David tjatar på mig att skaffa ett liv. Jag har inget liv där hemma. Nu känner jag mig inget annat än levande, verklig, fri! I och med det presterade jag mycket bättre i skolan, lägger även ner mer tid på pluggandet och gör allt i min egen takt. Kan jag inte alltid få ha det såhär? Tydligen inte, nej. Men jag ska njuta i fulla drag i si sådär ett dygn till. Natten är ung, dagen är lång. And I feel gooood ^^ ♥  
Pappa kom över och fantiserade ihop en svampgryta med massa godsaker i/på/bredvid som smakade lika gott som mitt humör. God kväll, fina blogg och fina människor. Ta hand om natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0