We won't hide our faces from the light. Eliminate the space between us. Eliminate the space between us It's who we are, we are forever It's who we are, we are forever It's who we are.

Maj, maj vad du var efterlängtad! Välkommen hit!
Det var ruskigt skönt med en ledig dag idag. Det passade mer än bra, nämligen helt perfekt. Ni kan ju bara gissa vad jag har haft för mig!? Jag har spelat sims 3 heeela förmiddagen. Vilken överraskning, haha. Älskar det där spelet något för mycket. Egentligen skulle jag helst vilja ha en ledig dag till, men skolan väntar imorgon redan klockan 08:35. Torsdagen ska vi klara av lika galant som en elefant på en spindeltråd, fast ett snäpp seriösare då förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0