Vi som alltid trycks ned trots att vi ställer upp Bara ställ er upp, bara ställ er upp

Jag tycker att det har gått bra. Veckan är snart avklarad och det råkar bara kännas allmänt bra.Var det regnet som ställde till det? Nu är solen här igen!Bättre än någonsin ska jag inte säga. Jag har varit glömsk av mig. Balskorna är inte i min famn, numret till Österängen är inte ringt och jag har inte haft sällskap med David S. Men allt det där fixar jag imorgon. Det finns fler chanser att hinna med. Det finns mer att göra innan helgen kan ta över. Sen är det soft.Tycker att vi förtjänar en vacker helg, i form av en solig lördag och en lycklig söndag. Kan vi bidra med det, please?
Getingarna har hittat in. Det svåra är att få dom att hitta ut.        
                                        
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0