My parents, they say Do all the fun tomorrow, do the boring stuff today. But I say that's wrong. I'll do the fun things today, and the other things can wait.

Syttende mai är alltid något speciellt. Att det är Norges stora dag, intresserar mig inte ett dugg. Men just det här datumet på året råkar inträffa på en glad och solig dag, nästan varje år.
Idag har jag närmare sagt, lovat Hanne att jag ska sjunga för henne nästa vecka. Sagt är nästan gjort i alla fall.
Jag är så himmelskt glädjerik av mig. Sjunger och sjunger, med Cece, med mig själv och de gröna löven som prasslar så lekfullt mot varandra, som i en nyfödd värld.
Det är lugn och ro, ligger och vilar på ett vitt moln. Är det så här det känns att vara en ängel? Hoppas det, för attans vad bra dom måste ha det! Som tur är kan jag känna av livets bästa sidor. Jag tror jag älskar livet lite för mycket. Ibland får man vara självisk och fokusera på sitt inre. Det är ju det jag mår bra av. Att blicka ut bland människor som har det dåligt fungerar inte i längden, även om det är bra att tänka på dom också. Rädda dig själv först, som jag brukar säga. Trevlig helg sweetyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0