Like no one, you take the pain away. Like the sun, lighting up my everyday. You are the sun, the only one. Like no one, you stay around for me. Like the sun, lighting up the way for me. You are the sun, the only one, you are the sun,you are the sun. The only one i turn to in need. You are the sun. The only one i truly believe.

Med mig är det bara bra! Här nedanför har jag skrivit 10 punkter över dagens händelser, som har skruvat upp livslusten ännu mer:
  • Rektorn bjöd min skola på god tårta.
 
  • Vi hade tre av sex möjliga lektioner utomhus.  Jag fick en gratis vatten från donken, trots att jag la fram två spänn. Det var ju bara att tacka å ta emot.

  • Jag hittade Linnéa inne på biblan och fick choklad.

  • Middagen bestod av god vegetarisk sallad, köpt från godaste cactuz, ever! 

  • Jag fullbordade mitt löfte och sjöng Turn the tide för musikläraren. Enligt henne kunde jag sjunga bra. 

  • Vi har kommit på en rätt-så-väldigt bra låt. Vi har kommit en bra bit på vägen, så att säga. Den kommer kanske aldrig bli helt klar, men vi bevisar för oss själva att vi faktiskt har lite att vara stolta över. 

  • Jag har nu balskorna på plats här hemma.

  • Jag slog till mitt ex lite extra på idrotten, (fast det var inte medingen). :P
  • Jag ringde sommarjobbet och berättade att jag fanns, och så där.   

  • Jag och Victoria har nog äntligen hittat en frisörsalong med bra pris, som vill ge oss en vacker balfrisyr. Boka tid
är nästa mål. Viktigt! Det är fredag. Nu tar jag helg! <3                                                                    
                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0