Jag följer dig och du följer mig. Borde vi inte hitta varandra snart?

                           
Det går så fort nu. Ute är det tryggt och löjligt ljuvligt. Ni kommer se er ungdom ruttna framför er, som Håkan sjunger, fast bara om ni inte märker av hur våren just nu letar sig in i varje hem och hus. Den letar efter dig!
 
Kvällsmaten blev uppäten på ett kvick. Visst var det gott med varma mackor och mjölk? Men jag är fortfarande törstig. Jag är i Bäckefors, dock lite gladare än vad jag borde vara. Det var inte meningen att åka hit. Men det gjorde inte så mycket, faktiskt. Jag lever för vänskapsbanden som knyts samman på nytt. När jag lär känna en ny själ, brukar det oftast försvinna en annan. Det gjorde det också, men det löste sig fint i efterhand. Tack, vänner. Jag är farlig ibland, nästan till gränsen förbjuden. Tro det eller ej - Jag önskar att jag kunde säga ifrån redan från början och ta kontrollen över mina viljor. Jag ska bli en bättre människa, säga som det är och framför allt lära mig att säga NEJ med stor käft och knutna nävar i vädret. Don't worry guys, jag överdriver en gnutta.
 
Den stora frågan som tickar hårt mot tinningarna lyder: Är det spanskaprov imorgon? Panik i så fall, småfnitter blandat med allvarliga blickar. Jag fixar det nog oavsett hur det går. För jag har bestämt mig för att det ska gå bra. Jag klarar mig.
 
Känner du för att dansa med mig mitt på det brännheta taket? Jag vet att du vill, så jag frågar igen. Vill du dansa med mig, lika mycket som jag vill dansa med dig? Just follow me :)                                                      
 
                                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0