Dom där jag kommer från...

           
Jag blir så glad av att bli väckt av sms från vännerna. Jag blir mindre glad av att sitta hos mormor medans jag hellre skulle vilja hänga med några på ett litet partaj i hemstaden. Även fast bara 33 % av dom hade roligt. Och? Jag kunde ha varit en av dom som faktiskt hade haft roligt. Det var så längesedan jag smakade på sena vårkvällar tillsammans med de bästa. Hoppas att balen blir det minsta schysst.
 
Vad har jag gjort då? Jag har ätit nutella tills jag mest bara hade lust att vända magen ut och in.
 
Det är skumt hur jag drömmer om nätterna i Bäckefors. Alltid kommer jag ihåg dom, varje enstaka gång jag sover där! Inatt drömde jag till exempel om att jag jobbade som någon slags vakt i en affär, då jag blev jagad och gömde mig i en tvättmaskin. Konstigt värre.
 
Jag är påväg in till Uddevalla för att träffa Lala, Ai och Cecilia! Det kan hända att jag stannar hos Nina en stund. Behöver måla om nagellacket.
Något annat som står på måste-göra-listan är att jag ska köpa schampo som innehåller Vildrosolja (Rosa canina), som ger glans och balsameffekt åt torrt och lockigt hår. Eller Glycerol (även glycerin),som används för att återfukta torrt hår och motverkar dessutom statisk elektricitet. Eller pantenol.
Mitt hår är nyklippt men fortfarande lika störande. Bilder kommer inom kort. Har ni något kul att berätta? Gör det, nu, genast! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0