Who wants to live forever?Who dares to love forever? When love must die

                 
Hej kvällen.
Det kändes så bra när solen sken morse. Det kändes för några minuter som en väldigt lycklig musiklyssnarstud. Det var vid ett tillfälle i bilen påväg till mormor som jag tänkte att det är bättre att vara fri. Just då kände jag mig inget annat än fri. Nu känns det bittert. Och det jag lyssnar på låter inte lika glatt det heller. Kom tillbaka sol. Det är vädret som styr mitt humör.
Min vecka har inte varit världshistoriens bästa, men det gick att ta sig över skiten utan att snubbla och förlora totalt. Det får inte bryta ner mig nu! Inte nu när jag bevisat att jag faktiskt kan, jag också. Jag borde inte "slösa" bort bilresan hem genom att skriva. Men nu gör jag det ändå, för att jag känner att jag måste. Jag kanske inte är så fri, trots allt. Jag borde luta mig tillbaka och RELAXA ett ögonblick. Vi får se hur det går med det då. Hej hej, sköt om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0