One true flame




Fin dag!
Fint år fullt av kärlek från den bästa pojkvännen man kan hitta!








Det var för ungefär trehundrasextiofem dagar sedan som vi fastnade för varandra på allvar, liksom två magnetändar, plus och minus - Amanda och Tim.
Det fungerar verkligen det där med magneter, olika dras till varandra. (Nu är det bevisat och klart!)




Tim är den fina typen.
Han gör allt så mycket bättre.
Han uppfyller alla önskningar som jag knappt hunnit notera.
Han får mig att le och skratta mest hela tiden.
Men..
- Nej, inga men.
Det är inte tillåtet eftersom allt är så bra det kan bli.





(Tim ger förresten världens bästa kramar)

Jag älskar dig, älskar oss.




Och det här känns bara som början.
Jag vill behålla dig i mitt liv, livet ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0