"Get rhythm when you get the blues Hey, get rhythm when you get the blues Get a rock 'n' roll feelin' in your bones Get taps on your toes and get gone Get rhythm when you get the blues

Hej.

Helgen har hunnit halvvägs härifrån, pass på och känn medans du kan!
Det är inte försent ännu.

Min fredag var en aning bättre än vanliga fredagar.
Kan bero på att jag åkte skridskor och blev skrattandes kvar på isen.
Chokladen hjälptes vi alla åt att få slut på, mmm vad gott!

Sen åkte jag hem till Tim och hade en som varje gång, en trevlig och fin kväll, natt och morgon.
Det gick lite segt när vi skulle kliva upp imorse, men det gick minsann ...

För i bibliotekets skinnsoffa satt det efterlängtade själar och väntade.

Den stora frågan var bara vart vi skulle ta vägen när biblan stängde...
"Vi sätter oss här och luffar lite"
Och så gjorde vi det.








Linnéa, Tim, Lala, Cece, Ai och jag. Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0