Vill man se regnbågen måste man lära sig att uppskatta regnet.

Eftersom nattens sovplats var en soffa i vardagsrummet, så fick det mig att fastna framför teven hela dagen. Inte för att det har något bra dom har att visa precis.
 
Det är sol men ruskigt kallt ute. När ska jag uppfatta att det finns tid till annat? Världen är stor där ute. Här inne kan jag lika gärna slappa och verka lat. Det har bara gått en dag av sommarlovet än så länge. Jag kom hem till det så kallade "mitt andra hem" tidigare än planerat. Discot var inte helt fel, den satt bra där den satt. Men när vännerna gav sig hemåt kunde jag lika gärna lämna stället samtidigt. Natten var drömlös, men bra. Tröttheten vägrar att försvinna. Jag har i och för sig inte försökt somna om sedan jag vaknade imorse (07:45).
 
Jag önskar mig en stor smoothie med massa jordgubbar runtom.
Jag drömmer för mycket på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0