Tonight I'm getting over you.

   
Hej, hej. Det kommer bli en låååång tisdag. Ska först till skolan i några timmar, sen sitter jag fast i tandläkarstolen. Klockan ett ska jag vara hos frisören. Och ungefär klockan tre får jag hjälp med sminkningen av kära moster. Klockan prick sex kliver jag ur bilen (utan tak) i ett glatt leende tillsammans med bästa vänner. Efter det vet jag inte hur det blir. Jag ska titta på medans andra äter, och kanske dansa av sig lite också. Min röst låter inget bra alls, faktiskt. Hoppas ingen försöker prata med mig. Jag kommer vara helt off vid midnatt. Vaknade tidigare än vanligt och var skittrött redan då. Nu blir det frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0