Happy birthday, honey!

Hattfight fyller ett år!
Har aldrig tidigare firat bloggars födelsedatum.
Har heller aldrig haft kvar en och samma blogg i ett helt år.
Det verkar som att jag har hittat hem och bosatt mig här, hos er.
Och jag är glad över att säga att jag trivs.
Det har inte varit lätt, ska ni veta! Ville byta blogg flera gånger. Anledningen till att jag stannade var så enkelt som den lilla trygga känslan som hattfight gav mig. Och ger.


Det får ni gärna fira stort utan mig. Jag känner mig sjuk. Mitt mående är illa och det är inte världens bästa idé att överanstränga sig.

Böcker och teve får vänta. Det får egentligen ni också göra.

Ligger kvar i min säng och sjunger vaggvisor för mig själv, i hopp om att piggna till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0