Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig

Idag bär det av till Torp för att träffa Vickan. Har med mig nya skor och hela köret, för att testmatcha ihop det med klädinköpen som förhoppningsvis kommer bli av. 
Känner mig taggad. Bara jag inte var så himla seg i huvudet som jag är idag. Vaknade trött, men gick upp ändå. Det är lördag och sista dagen på veckan som datorn kommer till användning av mig. 
 
Har suttit och gjort ingenting hitills. Ska nog starta igång sims 3 och glömma omvärlden en stund. 
 
Det ser varmt ut ute idag också. Solade lite igår. Och faktiskt, har jag fått en liten solbränna. 
 
Fan, mitt huvud! Ont. Det är varm här inne! Släpp ut mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0