The future is now

Värme och fåglar som kvittrar är en-till-gränsen-perfekt morgon. Det var så denna dagen startade. Tillochmed fiskmåsarnas skrik gav mig en till anledning till att tycka om dagen. Inget dåligt har stoppat upp mig än så länge. Jag trodde att regnet skulle vara till besvär när det var dags att vandra hem till Nina. Duggregn har en positiv effekt så länge det inte blåser kallt. Vädret var som sagt, bra. Är vädret på sin sida, är jag också på min.
Min fina vän Cece har över en helg blivit ännu finare med min favoritfärg i håret. Avundsjuk men munter ändå. Det är bäst att hålla komplimangerna ha sin gräns, innan Cece får för sig att hämnas på något sätt. SORRY!
Saker och ting råkade bara bli väldigt bra idag. Jag är glad över att ha ny musik att lära känna. Tack Matteus!I just det här ögonblicket är jag väldigt glad över att jag sparade vindruvorna och bananen till efterrätt, som jag stax får äran att sätta tänderna i. Det bästa sparar man till sist, vettni! That's the point!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0