Ta min hand och kom så går vi vidare

Hej mina söta.
Min trötthet har aldrig riktigt gett upp mig, förstår ni. Och jag känner mig plötsligt väldigt trött. Det jag egentligen vill säga till er är att jag är nöjd med veckans två första steg. Det är inte varje dag man dricker upp en smoothie i största storlek, på skoltid, eller käkar upp kompisarnas mellanmål. Men å andra sidan är det inte varje dag man tvingas försöka svara utförligt på frågor som rör ämnet samhällskunskap. Imorgon ska vi ha andra provet inom samma ämne, samma tid, samma plats. Har inte speciellt mycket att göra ikväll. Vill ni ta initiativet till att tala ut, så finns jag här. Don't forget - Jag finns, faktiskt. Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0