Låt det aldrig vara över för honom!

Justin Bieber landar i Sverige när jag står i Göteborgs längsta kö. Men jag är ganska lycklig över det, faktiskt väldigt förvånansvärt glad. Äntligen har jag sagt hej och tack till värdens bästa Håkan Hellström. Jag fick ett "hej" och ett "tack så mycket" tillbaka också, för den delen. Det var toppenbäst att träffa Lala. Jag har saknat henne något otroligt. Vi gick lite här och var, men stannade till extra länge på rockhouse, där jag köpte två linnen, ett vitt och ett svart, samt Håkans nya skiva.                                                           
 
Det vita linnet är mitt bästa köp på länge, känner jag nu. För den har, 1) texten: Nu kan du få mig så lätt, 2) Håkans autograf på baksidan. Kom att tänka på att det är jäkligt bra att vara singel. Har nämligen tänkt köpa det där linnet för längesedan, men tanken på att texten kan utstråla fel signaler, har stoppat mig varje gång. Självklart måste man inte vara singel eller sökande för att bära linnet, men jag är jag, och jag tänker sådär när jag tar på mig kläder. Men nu kan jag äntligen bära runt den och känna mig som en lycklig singel.
Ai kom ner och höll oss sällskap lagom till den långa väntan i signeringskön. Ibland kan långa köer vara lockande och behagliga. Jag gillar särskilt när kön består av människor med coola stilar som sjunger bra låtar. Det får mig automatiskt att le och tycka att livet är underbart. Början av kön:                           
Framför oss:
Bakom oss:
När vi står i mitten ungefär:                      
 
Vi hann aldrig ta oss en sväng inne på myrorna. Det gjorde inte så mycket. Jag kommer ju snart tillbaka igen. Låt det inte gå alltför många veckor tills nästa besök, snälla.
Musiken får mig att må bra ända ut i fingertopparna! Det förklarar varför jag mår så himmelskt bra då. Största delen har bestått av musik. Rockhouse spelade till exempel Håkan Hellströms låtar hela tiden, jag spelade mer Håkan och annat bra för mig själv under tågresorna. Och solen har stått vid våran sida. Idag har jag upplevt perfektion.
Sänder en tanke till dagens namn.
Söndag, vad snäll du har varit.
 
Slutet gott, allting gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0