Du eller jag, vem är konstigast? Är det bara jag som förändrats?ja, nåt är borta men nåt hittas, varje dag.

                   
Jag mår brabra, gör ni det också? Det finns från och med nu en hel helg att hålla i en lång, varm kram. Släpp inte greppet föränn du känner för det ... (Haha, ja, när ni känner för det.) Fast oavsett om ni vill eller inte, kommer jag att be er att släppa. Det är om många hundratusen andetag bortåt. Ska vi inte hålla hårt i helgen så mycket som möjligt, så vi får ut den sista tänkbara beståndsdelen som kan tänka sig finnas av de två, tre dagarna, som vi just nu lägger armarna om? Längtar till Linnéa, Lala, Håkan, Rockhouse, Göteborg och hela vägen där emellan. Man skulle också kunna säga att jag längtar till söndag. Söndagen som jag går och väntar på är ett undantag. Den dagen ska invigas med ett stort glädjerop, istället för trötta, sura miner. Ni förstår redan att jag inte ska åka till mormors godisskål. Jag ska inte avslöja allt i förväg. Avslöjande ledtrådar har jag redan nämt till er. Håll kvar.!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0