vad vill du säga när allting är sagt?

Stämningen tynger ner.
Vid middagstid fick jag beskedet att Nicklas Hocker hittats död.
Jag var aldrig ett stort fan medans han levde.
Nu börjar jag tvivla.
Den här killen har utstrålning.
Jag gillar honom.
Sov så gott Nicklas <3
Under min tid i Bäckefors hade jag tråkigt, tills morbror hämtade kortet för att jag skulle kunna titta på MTV.
Delade äpple med Rosa.
Och innan jag hann lägga tillbaka henne fick jag en stor blöt fläck på tröja och bh.
Åh, tack Rosa!
Ska jag skratta eller gråta?
Men det kändes väldigt bra att slänga av sig allt och ställa sig i duschen och gräva ner sig under täcket för att få skratta lite åt Partaj.
Det blir nog bra ändå.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0