sparka inte på den som redan ligger ner


jag lever. Men det finns vissa hinder.
Jag var redo att avsluta skoldagen efter musiklektionen men det visade sig att det fanns två lektioner kvar. De sista två lektionerna av veckan är inte hela världen.
Så jag tog mig igenom dom också.
Fick förresten en väldigt fin komplimang av min mycket fina kille idag. Efter att ha spelat upp ramlar med Håkan Hellström, så fick jag ett sms strax därefter: Det är ärligt talat din musik.
Naaaw alltså!
Och på köpet fick klassen höra en snutt av Turn the tide, eftersom jag glömde att stänga av ljudet på mobilen. :-P
Två flugor i en smäll.
På fredagar är man trött. Det bara är så. Men med mig kan det vara tio gånger värre.
Med andra ord: jag är helt slut. Färdig. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0