och du måste va sjuk, sjuk, sjuk, och du måste va blind, blind, blind, blind

¡Buenos Días!      
Har ni sovit gott? Det har jag, trots att jag drömde en mardröm, eller om nåt som skulle kunna vara en skräckfilm. Har drömt den förut. Det var lixom jag och några av mina vänner som skulle upp på vinden. På översta våningen bodde en elak gubbe som alla var rädda för. Men det var inte det värsta. För längst ner, var det en mask som bara växte och växte, och en läskig man med ansiktet fullt i blod. Sprang vi ut, följde dom efter. Och det läskiga var att vi lixom var fast mitt i trappan. Första gången jag drömde den var jag jätterädd, för typ fem år sedan. Men när jag drömde den nu inatt var det bara roligt.
Det är söndag. Snart halv tio. Tittar lite på new girl på kanal 5. Men jag har för det mesta ögonen på mobilskärmen. Idag ska jag äta frukost på torp. måste köpa clerasiltvål! Bråttom, bråttom. Sen åker jag som vanligt vidare till Bäckefors där mormor håller hus. Önskar att det fanns en bok att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0