Cause you are my angel you saved me from danger.With you I'm no stranger I won't suffer any more

Nu har jag varit hemma hos alla mina kompisar förutom Cece och Justyna.
I alla fall ...
Var hemma hos Victoria och hade det trevligt.
Åt glass och annat kaloririkt som jag säkert redan har dansat bort.
Men jag slipper nog inte undan med finnarna som trycker sig upp som ett slemmigt monster.
Dansen som vi provade på kallar jag hellre för friskis och svettis.
Var det värt det?
- Absolut! Men nej, jag vill prova på nåt annat. Jag och Vickan blev fast för spinning och letade genast reda på ett spinningschema. Men Linnéa fortsätter nog.
Pappa var så snäll och köpte en tonfiskmacka till mig. Men jag var ju törstig! Och är än! Ghhaaa, ge mig vatten åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0