två månader kvar ...

Sen är det jul.
Fast nu ska vi tänka på nuet.
Nu vet jag äntligen vart jag ska ta vägen under praodagarna! Eller ja, nästan med tanke på att handledaren sa att vi fick jobba på egen hand. Det vill säga hemma eller vart som helst.
Nu undrar ni vart jag fått praoplats, ¿no?
På Uddevalla-Posten! (UP)
¿En serio?
Si, es verdad ;-)
Precis här och nu känner jag lukten av pepparkakor och utblåsta stearinljus. ¡Aquí mismo!
Och enligt mig är det rena tjuvstarten!Det är inte okej att äta julgodis i oktober.
not okey!no vale... hehe.
Allvarligt talat vill jag inte tappa greppet om spanskakunskaperna. Jag känner att jag har lyckats sabba betyg A så här dags. Fan.
Men det värsta som kan hända är att ge upp.
Samla ihop dina krafter och blås in hit imorgon också. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0