Do you love Me, baby?

Känner mig forever alone med ett värmeljus som luktar fredag.




Så här meningslöst får man inte leva. Men det gör inget. Det är inte mitt fel. . . ?


Nejdå, har inte varit en sån surpuppa hela dagen. Men jag åt ingen middag eftersom det jag fick på tallriken till största dels bestod av potatisgratäng. Vidrigt!
Konstigt nog blev jag mätt.


Nu är det inte heller hunger, utan oroliga tankar som gnager.

Vad händer? Blir det nåt gymnasium för mig egentligen?

Kommer jag lyckas få godkänt i musik trots att jag inte kan spela instrument!?
Måste jag verkligen blogga?
Vad händer om jag inte gör det?
Dör jag?
blir jag ignorerad eller blir jag bara mig själv?


Tänkte ha en fin kväll framför MTV. Men artisterna som sjöng nyss (live) var inga bra. Förlåt, till och med Justin Bieber sjöng svajigt och rätt dåligt. Det kan göra mig arg. Fast på mig själv!

Är det på grund av vitaminbrist?
Nej. Försöker äta upp mig trots att det inte behövs.

Vem räddar mig ?

~ Inte då InternetFanhelvetet! '':_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0