Babiba baboba, babiba baboba, babibabobabibaboba

Det finns en ursäkt till att jag inte har bloggat på länge.
...


Jag har nämligen blivit trött efter arbetsdagarna.
Prao alltså.

Jag och Cece har spenderat trevliga timmar i bildsalens lilla datorrum.
Det lustiga är att man vanligtvis inte får lov att vara där inne utan uppsikt. Men nu råkar det vara såhär att vår bildlärare är snäll och litar på oss.

Vi får även lyssna på radio.

Det låter lyxigt. Och ja, det kanske det är. Men fyfan vilket jobb!
Journalist ska jag nog inte bli, trots att det är roligt så är det mycket stress och tidspressande.


Idag föll vi nästan ihop av trötthet. Fast vi var klara med allt ändå, så det gjorde inte så mycket.
Och en timme innan vi slutade gick vi ner till stadsbiblioteket, en aning flummiga. Vi sjöng jul- och barnlåtar. Jättekul!

Precis som väntat träffade vi Elin och pratade bort våran sista halvtimme.


fast vi har två av fem möjliga praodagar kvar.




Men nu inviger vi helgen med en tonfiskmacka från Subway!









Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?
kika gärna in på mitt bloggtips
KRAM

Svar: Jo, tack allt är bra. Oookej :)
Amli

2012-11-16 @ 22:40:11
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0