my antidote <3

mms_img60155 (MMS)

- Jo, ja ehh ... hej det är jag igen! - jaså, det var väl på tiden. - ja, äntligen säger jag. Jag vill mest bara tala om att jag lever och påminna er om att livet är värt att leva. Men gosch vilken pers det är med söndagar. Dagen som gått (går fortfarande) har gjort mig helt uttmattad och satte mig halvsovandes i soffan hos mormor. Men så upptäckte jag att det stod en vattenmelon och lite gammaldags vaniljglass inne i kylan. Åh det gjorde dagen så mycket bättre. Gott var det minsann! Nu är klockan runt sju och solen skiner fortfarande. Sitter i bilen påväg hem. Och jag lyssnar på skivan som spelas alldeless för sällan, men som spelats så många gånger. My antidote ska det vara idag och föralltid. Den har funnits ute i butik i tre år idag, just idag. Alltså, jag hoppas ni hört minst en låt från den skivan: Teenage battlefield, Emma-Lee, come on, all the time in the world, danger danger,antidote, satellite, you're killing me, more to her than meets the eye, let the dream begin. Nåt bekant? Johan Palm, ni vet han den bortglömde, bra, saknade, bästa? Det vet ni nog ... Anyway. Det är lättare att mobilblogga såhär än att behöva se sin blogg och vidröra förhandsgranskaknappen o se hur otrevligt det ser ut. Jag ska fixa till designen snart. "Jag lovar och svär" Bilden är på en nybadad Rosa - eller en nyfödd igelkott :-o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0