kramring och godnattviskningar

kramring och godnattviskningar Är en av de viktigaste sakerna på konfirmationslägret. Kokt korv med bröd vid midnatt kan vara jäkligt gott förresten. Men alla dessa sjuka lekar vi har kört är helt klart ett minne som kommer att sitta. Är gift med Bollen(Andreas) och Alexandra. Om jag hade chansen skulle jag gifta mig med allihopa. Dom är verkligen jättesnälla. Victoria och Nea vill sova (fastän vi är i ett livligt samtal). Egentligen hade jag tänkt att sitta uppe halva natten med Ellinor ... Men hon är inte inom räckhåll. Vaaaart är hon nånstans!? Klockan visar mycket. Och jag behöver sova. Om några timmar ska vi städa bort all den här röran av väskor och kläder som ligger på golvet och fara hem till Uddevalla. Det kan vara sista gången som vi visas på Ängön. Det är lite sorgligt. Men jag tror det blir skönt att få komma igång med vardagen igen. Det här var precis det jag behövde! - En helg med annat trevligt folk. Tack *amen*


Kommentarer
Postat av: lawen

välkommen hem. ;)

Vad har hänt med bloggen? Var är din header?

2012-05-06 @ 21:18:16
Postat av: Linnéa

Visst var det mysigt?? :-)

Svar: Ja, nästan lite för mysigt ! <3
Amanda

2012-05-09 @ 20:01:38
URL: http://forevigttva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0