We're killing each other in the name of god We're killing god in every one of us Someone's got to make it stop Forget our fear remember how to trust I won't lay, down and die I'm not running, I won't hide Isn't this, our own life? I'm gonna u need yo






Hej.

Jag är så ledsen för att jag inte brytt mig om denna blogg. Är tacksam för att ni stannar kvar och läser ändå. Tack!

Jag är precis lika tråkig som jag är varje lördag, trött och hungrig. Men det är så jäkla svårt att skita i att svara på alla sms som trillar in sent på kvällarna. Tycker att ni ska känna lite skuldkänslor för detdär. Men jag älskar er ändå såklart ♥

Åh jag blev så överraskad igår när jag hittade en jömd femtiokronorssedel i min plånbok. Haha, jag trodde jag var pankare än sådär. Men det räcker ju inte till en tågresa till Gbg. Istället sitter jag här och väntar på att få ett litet hemmaarbete som jag sen kan få betalt för. Eller om jag är så bortskämd o bönfaller i en plågad min till någon ...

Ha en jättebra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0