Neka aldrig, Jag känner din längtan

1208_wonder (MMS)

Ena stunden var jag less på att blogga eftersom mina så kallade fans inte verkat hitta hit idag. Men så fick jag ett ryck och påbörjade detta mms. Dagen har varit bra, både i och efter skolan. Lala och jag firade Johans och Sanjis födelsedag lite extra med varsin smoothie. (bilden). Och att sitta i solen gjorde det hela ännu bättre. Lejas café lär nog alltid ha Uddevallas godaste smoothies. <3 Förresten höll Mirre oss sällskap ner till stan. Tack för det. Skit också! Min andedräkt är inte den bästa just nu. Skyller på mitt tuggummi tuggande numera. Ni vet väl att tuggummi har motsatt effekt om man tuggar för mycket ... ? Nu vet ni. Anyway, läxor har vi alla, så sätt igång medans flaggan är i topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0