visst är det fint att va vid liv en dag till

mms_img174175673 (MMS)

Tjeeena! Jag håller just nu på att rensa i fönstret där läxor vanligtvis brukar samlas. Jag är den typen som sparar mer än rensar. Kvar i sommar vill jag ha spanskaboken, biologiboken, hemkunskapsboken och några A4 papper att kladda på. Det händer varje lov att jag saknar läxor att plugga på, men i år är det problemet löst. Förutom det, så håller jag tummarna hårt och säkert. Hoppas på att Nea får gå på disco med mig på fredag. Jag har redan bestämt att det ska bli hennes livs största dag att minnas. Och för mig med förstås... Och Tim (om nu han följer med). Det är inte okej att ha för höga förväntningar tyvärr. Men det blir nog bra ändå ska ni se. Är taggad inför sista veckan som åttondeklassare. Är ni happy med mig ett slag? :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0