så långt bort kan ingen höra dig skrika


Som ni kanske märkt har jag inte brytt mig om att blogga på några dagar. Jag har ingen bra förklaring heller ...

Wtf, vem är det som står och vinkar på mig utanför konsum?
Inte står det någon bakom mig, förutom en tom bil.
Antingen var det Ingemar (min gamla sångdare) eller han jag praoade hos för några veckor sedan.
Skit i det. Jag vinkar inte tillbaka.

Jag har haft en lyckad timma idag. Fyndade två tröjor med uringad rygg för halva priset inne på Gina!
Är nöjd.
Timmarna innan det var mest slö framför datorn och nya upptäckter på the sims 3.
Därför tog jag en liten promenix hem från torp.

Har ett fult jävla, kliande sugmärke på halsen som jag försöker dölja.
Hur får man bort det?

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0